Firma Effector poinformowała, że uruchomiła właśnie swoją nową stronę internetową, by jeszcze lepiej odpowiadała na potrzeby użytkowników. Witryna spółki otrzymała nową szatę graficzną, zgodną z najnowszymi trendami w tej dziedzinie. Posiada również wersję responsywną, która decyduje o jej poprawnym wyświetlaniu na urządzeniach mobilnych.
Nowa witryna
Strona internetowa firmy Effector, to nie tylko zupełnie zmieniona szata graficzna, ale przede wszystkim lepsza jej struktura, zapewniająca prostszy dostęp do informacji. Zmieniające się w błyskawicznym tempie środki elektronicznego przekazu wymagają częstszego niż dotąd dostosowania stron internetowych do potrzeb użytkowników. Na stronę główną zostały zaprojektowane tzw. hero bannery z prezentacją oferty firmy (uznane za jeden z hitów projektowania w minionym roku) oraz podręczne menu, które umożliwia szybkie dotarcie do najważniejszych sekcji serwisu.
Użyte technologie
Na potrzeby witryny przygotowano dwa indywidualne skrypty, jeden służący do obsługi wyszukiwarki przedstawicieli handlowych wg. województw oraz drugi – służący do wyświetlania kolorystyki listew. Strona została zbudowana w oparciu o system obsługi treści (CMS), dzięki któremu jest w pełni edytowalna. System ten zawiera dodatkowe moduły, służące do obsługi katalogu produktów oraz aktualności. W porównaniu z poprzednią wersją witryny – dla wygody użytkowników – zaprojektowano osiem kluczowych podstron, m.in. oferta, aktualności, kontakt oraz centrum pobierania plików. Spółka postawiła na zaawansowany proces projektowy strony, w którym projektowanie graficzne było poprzedzone wykonaniem makiet statycznych z użyciem metody design studio. Witrynę firmy Effector wykonano w oparciu o elementy projektowania UX (User Experience), dziedziny, polegającej na badaniu i projektowaniu doświadczeń użytkowników serwisów internetowych. Nowa strona www została przygotowana w technologii PHP, html, CSS, JS, Ajax, a na koniec przeszła pomyślnie walidację W3C.
Prostota i użyteczność
Nowy design strony to dobra okazja do pełniejszego zaprezentowania nie tylko naszych produktów, ale także całej organizacji. Nowy wygląd witryny internetowej przynosi także nową jakość poprzez lepszy dostęp do informacji o naszych produktach, ofercie oraz kompetencjach.
– To dla nas także dodatkowa okazja, aby podkreślić najważniejsze wartości firmy Effector: wysoką jakość produktów i usług, zorientowanie na wymagania klienta oraz dążenie do perfekcji – stwierdziła Małgorzata Kruk, dyrektor promocji i marketingu Effector S.A. – Mam nadzieję, że nowa strona spotka się z pozytywnym odbiorem i spełni Państwa oczekiwania – podsumowała Małgorzata Kruk.
Modyfikację witryny spółki przeprowadziła Agencja Interaktywna PRIMEO, która od lat współpracuje ze spółką Effector.