Wiodący globalny dostawca farb prezentuje nową, śmiałą formę graficzną
WILMINGTON, stan Delaware, USA, 4 czerwca 2013 roku – Axalta Coating Systems, wiodący globalny dostawca farb ciekłych i proszkowych, zaprezentowała nową korporacyjną tożsamość marki, która odzwierciedla zakres działalności firmy na całym świecie. Nowe logo podkreśla nazwę Axalta oraz skoncentrowanie na osiąganiu najlepszych wyników i jest spójnym, jasnym symbolem firmy, jej produktów i usług, które Axalta dostarcza 120 000 klientom w 130 krajach.
“Jesteśmy niezmiernie podekscytowani w związku z naszą nową wizualizacją i w jaki sposób mówi ona o naszej przyszłości. To ucieleśnienie naszego pragnienia pójścia naprzód w działaniach rynkowych, stawiania klientów na pierwszym miejscu i oferowania interesującego portfolio marek”, wyjaśniaPrezes i Dyrektor Generalny Axalta Coating Systems, Charles Shaver. “Jako wiodąca globalna firma, zaangażowana w 100% w opracowywanie, produkcję i dystrybucję farb, jesteśmy gotowi z zaangażowaniem realizować nasze obietnice dane klientom”.
Axalta Coating Systems tworzy produkty lakiernicze dla zróżnicowanej grupy odbiorców i utrzymuje wiodącą pozycję w czterech kluczowych segmentach rynku. Firma dostarcza farby producentom samochodów i posiada ich aprobaty dotyczące wykorzystywania produktów Axalta. W segmencie farb renowacyjnych, marki flagowe – Standox®, Spies Hecker® i DuPont® Refinish – wraz z markami dostępnymi w innych regionach, sprawiają, iż Axalta jest największym globalnym dostawcą lakierów dla warsztatów blacharsko-lakierniczych. Klienci z branży transportowej, którzy polegają na marce Imron®, to m. in. producenci samochodów ciężarowych, nadwozi oraz naczep, lokomotyw i wagonów kolejowych. Segment ogólnoprzemysłowy, stanowią między innymi producenci podzespołów urządzeń elektrycznych zaopatrujący się w produkty marki Voltatex®, zaś producenci rurociągów dla przemysłu naftowo-gazowego, korzystają z oferty marki Nap-Gard®, by zapobiegać korozji i chronić środowisko naturalne. Klienci z branży budowlanej i dekoracyjnej, wytwarzający okna, drzwi, panele zewnętrzne oraz meble, zaufali lakierom proszkowym Alesta®, które zapewniają wspaniałe kolory i odporność na korozję.
“Nasze fabryki znajdujące się w 35 lokalizacjach, na czterech kontynentach, koncentrują się na produkcji farb najwyższej jakości, a dzięki temu, iż fabryki znajdują się blisko klientów, jesteśmy w stanie szybko reagować na ich potrzeby. Właśnie ogłosiliśmy swoją decyzję o budowie nowego zakładu produkcyjnego w Chinach, który umożliwi nam zaopatrywanie rozwijającego się w tym kraju rynku motoryzacyjnego”, mówi Shaver. “Działając w branży lakierniczej od ponad 145 lat, mamy potężne doświadczenie, dzięki któremu możemy dalej wprowadzać innowacje i oferować naszym klientom najnowocześniejsze rozwiązania, od najbardziej atrakcyjnych kolorów do najlepszych sposobów aplikacji”.
Produkty firmy Axalta zwiększają wydajność poprzez skrócenie czasu potrzebnego na pokrycie lakierem nowych pojazdów lub przy naprawie renowacyjnej. Lakiery o małej zawartości lotnych związków organicznych oraz lakiery wodorozcieńczalne takie jak linia Cromax® Pro, wykorzystywane przez producentów samochodów i warsztaty, oznaczają także korzyści dla środowiska naturalnego. Ponadto, lakiery firmy Axalta zapobiegają korozji i przedłużają okres eksploatacji materiałów, od podwozi i części samochodowych do urządzeń instalowanych na placach zabaw czy prętów zbrojeniowych używanych w budownictwie. Ma to istotny wpływ na ochronę środowiska naturalnego. Zapraszamy na nową stronę internetową firmy Axalta – axaltacoatingsystems.com, gdzie można dowiedzieć się więcej na temat naszej firmy, ludzi ją tworzących, produktów i segmentów rynkowych, które obsługujemy.
Projekt nowego logo marki Axalta został opracowany wspólnie z FutureBrand, globalną firmą innowacyjno-projektową pomagającą klientom w tworzeniu, budowaniu i zarządzaniu markami.