Smaller Default Larger

Wydarzenia

Katarzyna Piekarska i Piotr Wieliński – Hydro Extrusion Poland

Rok 2018 ma dla polskiej spółki Hydro szczególne znaczenie. W styczniu firma oficjalnie zmieniła nazwę z Sapa Aluminium na Hydro Extrusion Poland, zaś w kwietniu i maju celebrowała 25-lecie swojej działalności. 

W dniach 17-18 maja, w Grand Hotel Tiffi w Iławie odbył się IX Kongres Stolarki Polskiej – najważniejsze wydarzenie w rodzimym sektorze stolarki budowlanej. W tegorocznej odsłonie Kongresu wzięło udział ponad 250 osób. Wiodącym tematem stała się termomodernizacja budownictwa, a efektem prowadzonych w tym zakresie rozmów było przyjęcie rezolucji, która określa przyszłe kierunki działań Związku POiD, nie pozostając też bez wpływu na funkcjonowanie branży. 

XXVIII Mistrzostwa Polski Architektów w Tenisie już za nami. W trzydniowej imprezie, która odbyła się 8-10 czerwca w poznańskim klubie tenisowym Kortowo, wzięło udział 91 osób. Dla architektów to coroczne wydarzenie jest dobrą okazją do wymiany zawodowych doświadczeń w sportowej atmosferze. Jednym z głównych partnerów wydarzenia jest firma Schüco International Polska.

Tegoroczny turniej Tennis Archi Cup 2018 dostarczył wszystkim uczestnikom zdrowej dawki sportowych emocji. Największa tego typu inicjatywa w Polsce ma na celu gromadzenie osób z branży architektonicznej wokół wspólnej pasji, jaką jest tenis. Dyscyplina ta wymaga bowiem skupienia i precyzji, które sprawdzają się również w ich codziennej pracy. Wydarzenie w atmosferze sportowej rywalizacji to również doskonała platforma integracji, wymiany doświadczeń i poszerzania wiedzy na polu zawodowym. Rozgrywki odbywają się pod patronatem honorowym Izby Architektów Rzeczypospolitej Polskiej, Stowarzyszenia Architektów Polskich SARP i Klubu Architektów Narciarzy i Tenisistów KLAN. Jednym z partnerów wspierających wydarzenie jest firma Schüco, światowy lider w zakresie systemów zrównoważonych powłok budynków. Inicjatywa idealnie wpisuje się w założenia strategii rozwoju marki, która stawia na pierwszym miejscu dialog i współpracę z architektami.

 

Wspólna gra kluczem do sukcesu

Główną atrakcją trzydniowego wydarzenia były Mistrzostwa Polski Architektów w Tenisie. W ich ramach amatorzy dyscypliny walczyli o nagrody w turniejach rozgrywanych w czterech kategoriach: mężczyźni open, mężczyźni 45+, mężczyźni 55+ i kobiety open. Architekci mieli okazję sprawdzić i doskonalić swoje umiejętności biorąc udział w rozgrywkach singlowych, deblowych, a także mikstowych. Swój wkład w wydarzenie wniosła również firma Schüco, która od lat wspiera aktywność sportową wśród partnerów biznesowych, architektów i pracowników. 

- W firmie Schϋco wierzymy, że współpraca i rywalizacja to dwie strony tego samego medalu – w ich wyniku powstaje zupełnie nowa, udoskonalona jakość. Sportowe współzawodnictwo pozwala stworzyć pozytywną atmosferę do wspólnego dialogu i dyskusji o nowych rozwiązaniach. Tennis Archi Cup jest właśnie jedną z takich wyjątkowych okazji. Zarówno dla nas, jak i dla architektów to doskonała szansa na wymianę wiedzy i doświadczeń – mówi Andrzej Polijaniuk, Dyrektor ds. Produktu i Marketingu w firmie Schϋco International Polska.

Promowanie sportowej rywalizacji to już nieodłączna część tradycji marki Schüco. Na całym świecie sponsoruje dyscypliny, których wspólnym mianownikiem są takie kategorie, jak współpraca, współzawodnictwo, innowacyjność, doskonalenie i odpowiedzialność. W tym roku Grupa Schüco International KG była także oficjalnym partnerem 26. edycji turnieju Gerry Weber Open, który odbył się w dniach 16 – 24 czerwca 2018 roku w Halle. Już od wielu lat prawdziwą wizytówką prowadzonego przez firmę programu Schüco Sports są sponsorowane przez nią stadion piłkarski Schüco Arena w Bielefeld i klub Arminia Bielefeld. Oprócz tego marka Schüco aktywnie angażuje się we wspieranie rozgrywek golfowych, biegów długodystansowych czy też kolarstwa. Atmosfera wspólnego przeżywania sportowych emocji to dobry punkt wyjścia do wspólnej walki o lepsze, bardziej zrównoważone jutro budownictwa.

Więcej informacji o produktach firmy Schüco znajdą Państwo na stronie: www.schueco.pl

 

 

„Jak sprzedawać więcej i drożej? Biochemia sprzedawcy” to temat drugiego bloku tematycznego na zbliżającym się IX Kongresie Stolarki Polskiej. Prowadzony przez Nikolaya Kirova panel jest kontynuacją trzech wystąpień w ramach minionych edycji Kongresu (VI, VII, VIII) na temat budowania marki i skutecznej sprzedaży produktów. Już 17 maja w Iławie najlepsi eksperci opowiedzą m.in. jak rozwijać handlowców, żeby zostali prawdziwymi mistrzami sprzedaży.